Not me who choose who you hang out with

Första skoldagen idag efter jullovet, kan snacka om segt... Iskallt på skolan och dryga lektioner, inte kul alls. Efter skolan gick jag runt på stan ett tag, lite köpte underkläder och kom på att jag vill ha ett par vinröda converse, hur snyggt skulle inte det vara!? Efter det skjutsade min snälla bror mig till royal så jag kunde köpa en sak som jag velat ha extremt länge! Ett hästmärke men ska ha den till vardags i stället för att jag tycker den är så sjukt snygg och då ska jag ha min vanliga i stallet! Kan ni lista ut vad jag köpt? 

Bilder på grejjerna kommer senare då jag orkat ta kort på de! Men tills vidare kan jag bjuda på några hästbilder då de sällan dyker upp på den här bloggen nu för tiden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0