Jan. 05, 2013

Problemet att inte kunna somna är alldeles för stort... Känns som min blogg bara handlar om att jag inte kan sova och att jag sover alldeles för länge på dagarna, de kanske har ett samband!?!?!? ;) Det är nog så... Men det sjuka är att även om jag är trött så kan jag inte sova, kanske tänker för mycket så att jag inte ens tänker på att jag tänker... Rörigt värre...

Vaknade i alla fall upp hos Linnéa i morse, stannade där till någon gång efter fem. For hem och käkade pizza och efter det åkte jag och mamma till stallet.

Kvällen tillbringade jag hemma och såg filmen Taken tillsammans med familjen och massa gosaker t.ex. min kladdkaka som jag inte orkade grädda så det fick vara en smet istället... Men gott var det i alla fall!

Nu är klockan halv 6 på morgonen och jag har försökt sova hur länge som helst men inte hjälper det? Slog på spotify med lägsta volym och var så sjukt nära att somna när någon kommer och överröstar spotify genom fönstret, över parkeringen och vägen från statoil men en bil jävel... Tagga att väckarklockan ringer om fyra timmar, det här känns inte bra...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0