Munsboro Macintosh

Glömt berätta att jag var i stallet i onsdags! Följde med Kajsa dit och hjälpte henne att raka Totte. Gick riktigt bra förutom att han är så sjukt öronskygg så det blev kvar ganska mycket just vid öronen. Sen fotade jag Kajsa lite när hon red och efter hon hade ridit tvingade hon upp mig. Himla kul, red kanske 10min men ändå. Riktigt fin men ganska svag, bra med egen motor osv. En ponny som alla borde ha! :)

Kajsa tog några bilder medans jag red så får väl bjuda på några...
 
Men ursch vad jag har tappat sitsen när jag inte rider lika ofta längre... Sen red jag lätt hela tiden också och då blir den ännu värre, skäms nästan ju. Haha, sen kan jag inte påstå att jag passar i Lamicell hjälmen heller, jag som hade tänkt köpa en sån, tur jag inte gjorde det. :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0