Julafton 2013

Nu är julafton 2013 över och den blev riktigt bra faktiskt! Igår hade vi lilla julafton och uppesittarkväll med farmor. Av henne fick jag pengar, hud och duschsaker. Fick även några julklappar av mamma och pappa då pappa jobbade hela dagen idag. Av dom fick jag den älskade Spooks västen som jag drömt om ett bra tag, en mixer som jag kan göra smoothies med och bara plocka loss och ta med om jag ska någon stans, en ljuslykta och en klubbmössa. ;)

När vi skjutsade hem farmor lämnade mamma av mig hos Mattias, bytte julklappar med honom och sov där. Fick en parfym, hud- och duschkräm som luktar jättegott och ett par örhängen. Han själv vart överlycklig av sin present. Sov där tills idag, finns det något bättre än att vakna bredvid den man älskar mest av allt? Nej skulle inte tro det, så dagen började bra! 

Ikväll har vi varit hos kusinerna, träffat tomten, ätit julbord och öppnat de sista julklapparna. Nu fick jag ett par nya Happy Plugs i färgen silver, turkosa ljus som matchar mina gardiner, ett skärp från Bocaj som tyvärr va för litet, Spotify premium ett år till, 500kr till Göteborg, lite mer pengar och två fina lampetter! Har säkert glömt något. Nu är det bara att tagga om till nyårs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0