Gula ponnysar!


Snodde en bild av Kajsa från gårdagens avslutning på torsdagsträningarna. Vi hade stafett där vi var RS-ryttarna mot privatryttarna. RS-ryttarna vann såklart, haha, nä men det var jämt där ett tag! Vi körde först 5ggr med "våra" hästar, sen skulle vi byta med andra laget. Jag och Kajsa bytte gul mot gul, alltså att hon tog Cirruz och jag Totte. Himla fin ponny hon har alltså, hade kunnat ta med honom hem!

Kajsa fick sin ponny för ungefär en månad sedan och jag tycker ni ska ta och följa deras utveckling på Kajsas och Nellys blogg! Båda två är grymt duktiga och två av mina vänner i stallet, så kolla in deras blogg i alla fall, de är värda ett besök! :)

Haha Cirruz är fortfarande rosa sen luciashowen, hihihi. My little ponyn har blivit poppis i stallet kan jag lova, varje gång jag gått förbi står någon och tittar på honom, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0