Andra advent

Vaknade bredvid min allra finaste i morse. Ingen kan göra min dag så bra som han gör den, bara av att vakna bredvid honom förändras hela min dag till något helt annat, tänk om man kunnat göra det varenda dag? Vi har mest bara myst och sett på film, jag har sovit en del på dagen då jag är helt knäckt nu för tiden... Sov hela 15 timmar i fredags, inte okej! Hade dessutom sovit längre om inte mamma hade kommit och väckt mig. Längtar till tisdag då jag äntligen får träffa min älskling igen.

Ikväll har jag varit på US möte, blev lite pyssel inför luciashowen och pratat massa som vanligt. Rätt trött nu, ska bli spännande om jag kan somna. Det svåraste på hela dagarna...

Wendy är en levande bomb för tillfället, hon var mest i luften i lördags när jag hade henne. Tur hon håller sig på marken när man leder henne i alla fall, gruvade mig lite när jag skulle ta in henne. Friserade henne lite och pussade på henne innan hon fick gå in i boxen och äta sitt hö. Kommer sakna henne så mycket.

 

Kommentarer
Postat av: Matilda 17 år och rullstolsburen

Så fin häst!

2013-12-09 @ 12:44:19
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0