26 December 2013

Igår kom finaste hit, vi bara tog det lugnt, följde och hjälpte pappa när han skulle handla, sen på kvällen såg vi bara på film och hade det mysigt. Mattias somnade hur tidigt som helst medans jag såg klart filmen, blev väckt av honom vid 1 då han var pigg och hungrig, haha... Somnade om halv 3...

Blev en rätt tidig morgon då vi åkte med mamma till elgiganten för att köpa en ny filmkamera då min är alldeles prickig... Blev ett bra val och längtar tills jag får inviga den i stallet då det är där den kommer användas mest troligtvis. Sen gick vi även på stan en sväng, blev några välbehövliga saker till mig och Mattias köpte lite nya kläder.

Ikväll har jag varit hos storkusinerna och spelat julklappspelet, vann ett par doftljus och ett ängla spel? Sen fick jag en förpackning med smartis av Johan, mums! :)

Varit sjukt trött hela dagen, haft ont i magen och kroppen för första gången på en vecka typ känns det som... Ska ta och bädda ner mig i sängen och se om jag lyckas somna. Det är väl en av de största svårigheterna jag har, sömnen... Aja, vi ses!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0