You will always be my boy in my eyes, no matter what

Tidig morgon, åkte med Angelina till Luleå när hon skulle tävla. Käkade middag hos henne, åkte en stund efter det hem igen. Ikväll har jag typ byggt klart mitt rum. Byggde ihop skrivbordet bit för bit, höll på att ge upp halvvägs, men kämpade vidare så nu är det klart! Ställde in nya spegeln som är 160x70, underbart med en stor spegel. Sen i förrgår byggde jag klädhängaren så tre nya prylar är på plats. Lite få saker som saknas, en hylla, tavlor och rosetter ska upp på något vis, sen skulle det vara nice med en tv på väggen framför sängen. Vi får se vad lönen kan erbjuda. :)

Nu ska jag bara rycka upp lite kläder från golvet, så det ser lite vettigt ut, sen ska jag ta och krypa ner under täcket och sovaaa tills jag vaknar. Himla trött och har inte sovit ut på tre veckor. Det här kommer bli underbart! Hoppas på bra väder imorgon sen ska jag träffa Hannah på kvällen, blir säkert bra. 

- Kommer fan sakna alla 17åringar... Tre veckor av slaveri slutade över förväntan! På bilden knäcker Emelie och Oskar handledaren Rickard i fotleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0