Två hästar ridna och slut på energi

Två hästar ridna och jag är helt slut... Herregud, hur ska det gå när skolan börjar? Aja...

Cirrus var i alla fall riktigt fin på slutet, märks att han är ridskolehäst då han har sina latheter, men med några misslyckade försök att bestäma över mig så blev det som jag ville. Men blev ett pass på nästan exakt 40min. Perfekt inför morgondagen! :)

Wendy fick sig en uteritt med Avve och jag kan säga direkt att hon var vild! Hur pigg som helst, hoppade över vattenpölarna och låg på som bara den, blev en ganska kort sväng men hon hade lätt kunnat gå två timmar idag, haha... Synd att hon inte är helt fräsch än då hon verkligen skulle behöva en genomkörare snart innan hon sprängs. Hon får inte ens mycket mat. Vi får hålla i oss ett tag till.

- toovesoderstrom @ instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0