Tonight I hope I dream of you.

Hemma från umeå. Blev några välbehövliga prylar som åkte med hem til skellefteå. Åkte hem vid fem då Sebbe skulle åka från umeå till skellefteå så jag passade på att åka med de så jag slapp ta bussen. Oerhört skönt. Dock tråkigt att säga hejdå till Julia då det alltid dröjer alldeles för länge mellan gångerna vi ses, tråkigt men sant. Där emot blir det ännu roligare när vi väl ses.

Nu ska jag ta och krypa ner under täcket och sova min skönhetssömn om jag lyckas. Har sjukt mycket träningsvärk insida lår sen jag red i dressyrsadeln igår, ajaj... Ska ju rida imorgon igen, har jag tur kanske träningsvärken gått över lite efter natten, hoppas! Nej, nu ska jag sluta skriva om allt ointressant... Vi hörs förmodligen imorgon om jag överlever natten. puss.

Älskar min nya rosa stickade tröja, helt klart dagens bästa köp...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0