Måndag 19 Augusti 2013

Försöka skoldagen avklarad, krigat mig igenom den med sprängandes huvudvärk som verkar bli värre och värre ju längre dagen går... Sov en timma direkt efter skolan tills pappa kom hem med pizza, välbehövligt! Kvällen lär bestå av sängliggande och film, är sjukt glad att jag har sovmorgon till 13:20 imorgon, annars hade jag inte vetat vad jag skulle ta mig till, sovmorgon onsdag, torsdag och fredag också, klagar inte! Tror tvåan kommer bli helt okej ändå, ser ett litet ljus i alla fall. :)

Igår var det ju riduppvisning med Cirrus som skötte sig oerhört bra! Inte minsta lilla brydd även fast läktaren nästan var fullsatt. Han var nästan lite för lat men han är ändå värd en guldstjärna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0