I can never stop thinking about what to expect.

Blev hemma från skolan idag, första gången på väldigt länge som jag blir riktigt illamående, trodde nästan elendet var över, hoppas det bara blir en engångs grej och inte att förra terminens elende förtsätter. Känner mig bättre nu i alla fall men det känns som jag inte har sovit på hur länge som helst.

Har Wendy idag, mamma ska följa med till stallet så tänkte försöka rida en stund endå. Hon är ju inte så jobbig att rida nu, mest bara åka med och röra på henne. Strök mig från Kågedalens dressyrtävling, men veckan efter är det hemma tävling så jag hoppas verkligen hon hinner bli bra tills dess. Tänkte starta LB:0 och LA:1 då, men har gjort ett klassbyte till LC:2 istället för LA då jag inte tror vi hinner träna så långt att vi klarar av det. Hade dock varit perfekt att rida LA:1an hemma, men men...

Hoppas verkligen jag bara blir bättre tills vi åker till stallet ikväll, känns som att jag verkligen skulle behöva lite hästtimmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0