Fredag den 9 Augusti 2013

Haft en riktigt bra dag. Wendy var sjukt pigg, taktade och började trava så fort jag tog tyglarna. Hon travade nästan helt rent, lite knackig i ett högre tempo. Provade även galoppera idag igen och vänstern fungerade även denna gång. Hon tyckte det var så kul att jag knappt fick stopp på henne, hon bockade till och med vilket är ovanligt för att vara hon. Satt mest och skrattade, så sjukt kul att se henne pigg igen. :)

Åkte direkt till ridhuset efter det och red Avve åt Linnea. Gick rätt bra, krävde inte så mycket, lullade mest på, red lite sidvärts och byten, kort och intensivt. Inte en närhet på att jag skulle få smaka grus denna gång som tur var. Gav mig när det kändes bra och blev kvar på stallet rätt länge men nu är jag hemma.

Lyckades få med båda hästarna på bild idag, kommer mer på lilla Avve...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0