Everything is so complicated

Varit hos hästen hela eftermiddagen. Janina kom och fotade Wendy idag, ser fram emot fina bilder och det lär dyka upp några här på bloggen senare också, så håll utkik!

Blev en massa porträtt fotografering men hon fotade även när jag red också. Hon var sjukt på tårna idag, hängde lite i handen men blev dock bättre mot slutet. Dock var det första gången på länge som hon drog in rumpan och tog några språng framåt när hon blev rädd för något, även det ett friskhetstecken. Hoppas verkligen att det håller i sig nu, hemma tävlingen är ju om drygt en månad, skulle vara kul om hon var bra tills dess.

Nu ska jag hoppa in i duschen och käka, sen ikväll ska jag åka förbi Mattias en sväng. Vi ser hur länge jag blir kvar där, men ska försöka hinna uppdatera mer ikväll och förhoppningsvis bjuda på någon bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0