Att väntan inte leder någon stans...

Började dagen med att jag försov mig en lektion, skyndade mig till skolan för att hinna till min spec engelska. Hade engelska i 5min... Kändes värt... Hade rast i 45min helt själv, sen 45min till när övriga i klassen slutade. Sen har jag haft ännu ett till långt hål idag då vi inte hade någon CAD lektion efter fysiken och avslutade dagen med bild, slutade tio i fyra, tröttast av alla cyklade jag hem.

Hade besök av Linnea väl hemma, käkade mat från tre kronor. Sen ikväll har jag varit på föreläsning om stress i två timmar drygt. Rätt intressant när man förstod alla svåra ord osv. Men vi alla fick en övning som ska föra bort all stress som man kan göra morgon och kväll som ska ge tydligt resultat efter 12dagar typ. Så får väl prova, kanske är något för mig. Imorgon väntar då en behandling för min dumma kropp, allt är fel nu känns det som... Rygg, mage, nacke, svanskotan... Hur ska jag överleva?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0