Aj aj min hals.

Onsdag idag... Två skoldagar till sen helg! Halsen har dock inte vaknat på rätt sida, den blir värre och värre för varje stund som går... Förutom det har dagen gått bra, skolan gick rätt fort och jag har bara legat och slappat efter skolan och om fem min börjar idol som jag tänkt se.

Igår skulle jag ju fara och få massage osv... Åkte dit, de kikade hur ryggen såg ut, sen sa de att de inte kunde hjälpa mig mer, utan jag måste till en riktig kotknäckare för att min rygg verkligen inte är okej. Bäckenet har åkt snett igen och några kotor i nacken har också hamnat fel. Förmodligen sen avflygningen för drygt en månad sen... Men fick ett gott tecken i alla fall att medicinen verkar ha gett resultat, det är ju bra i alla fall att något är på rätt väg. Ska få kalk tabletter också snart.

Nej nu börjar idol, vi hörs!

Såhär kände jag mig i morse...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0