Showjumping

Sitter på skolan nu igen, tänkte uppdatera lite snabbt om vad som händer. Har två lektioner kvar sen ska jag hem och ikväll blir det hoppträning. Känner mig riktigt taggad då det är tävling om en och en halv vecka! Sen har jag tänkt hoppa pay and jumpen på tisdag nästa vecka, sen är ju tävlingen den helgen så mer än så kommer jag inte hinna hoppa, för jag vill ju spara på henne så mycket som möjligt.

Ska även prova något nytt i Luleå, nämligen starta på vanligt tränsbett då jag tycker att hon går betydligt bättre på det nu och går det helt åt pipsvängen är det ju bara att jag tackar för mig. Startar ju ändå tre klasser den helgen så ett försök kan jag ju i alla fall göra! :)

Börjar längta ganska mycket nu faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0