Patrik Kittel

Väckarklockan ringde 07:00 imorse och vid 08:30 rullade jag, mamma, Linnea och Maria till Umeå för clinic med Patrik Kittel. Riktigt roligt och lärorigt! Ångrar verkligen inte att vi åkte dit och kikade. Efter det blev det middag på McDonalds, inte helt fel det heller.

Nu ligger jag hemma och degar i sängen och gruvar mig för att jag ska laga mit livs första hål i en tand imorgon... Så oerhört nervös... Men förhoppningsvis överlever jag i alla fall. :(



Något jag inte hunnit berätta... Tidigare i veckan kom pappa hem med ett paket och sa "Gissa vad jag har köpt?" , hade ingen aning förutom att han skulle på någon affär och kika efter ett objektiv dagen innan men då hade han tydligen redan beställt detta och det var ett mackro objektiv, LYCKA! Bilden ovan är i alla fall tagen med detta objektiv. Börjar vara lite sugen på att börja fota lite mer nu igen.

Kommentarer
Postat av: elin

Vad för objektiv är de?:D♥

2012-09-30 @ 20:10:41
URL: http://elinneriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0