Nittiotre dagar...

Har börjat fundera lite på vad jag ska önska mig i julklapp, vintern närmar sig med rasande steg och det är endast 93dagar kvar tills julafton! Just nu känns det mest lockande med en Iphone 4s eller möjligtvis 5an om någon vänlig själ var så rik och kund skänka en sådan, men är även sjukt sugen på en ny ridhjälm och har länge tittat på Charles Owen leather ayr8, så sjukt snygga och en marinblå skulle passa perfekt till min nya blåa Pikeur kavaj! Sen är det ju inte så jättelänge kvar till Stockholm Horse Show, skulle inre vara helt fel att fara dit i år igen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hejj Tove! Din blogg är jätte bra! De va synd också att du slutade blogga på Sommarponnyer. Men din blogg e sjukt vacker, :) Jag läser din blogg varje dag & allt, Jag lovar. Läs min å Följ & Sprid, Jag blir glad & Gör det detsamma på din blogg. + Sjuukt vacker header, :) Vart fixar du dina headers? Skicka komentar till min blogg om vart du gör det. Kram på dej fina Tove & Baronessa. :D

2012-09-23 @ 19:29:39
URL: http://PonnyHoven.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0