I will always love you

Ni är ju för gulliga, statistiken ser bara bättre och bättre ut för varje dag som går. Massor med kramar till er ska ni veta, så sjukt mycket roligare att blogga när ni är där och stöttar än!

Nessa var riktigt på hugget idag, pigg och glad dock extremt spänd, vid vändpunkten hem fick vi svaret! Små gulliga rådjur var det Nessa kände lukten av och det slutade med en galoppiruett och några språng hemåt men fick snabbt tillbaka henne och litade på mig, så underbart när en häst litat på än när man säger att det är okej och den accepterar det. Vänskap på högsta nivå!

Har kommit på varför jag mår så sjukt illa och fryser hela tiden...Stressar för mycket, har en jobbig period som jag äntligen lyckats tagit första steget ur... Värsta jag varit med om, men lyckas man ta nästa steg är man ett steg närmre en bättre människa. Man ska klara av att gå vidare och släppa det man älskar mest av allt, även om det är så sjukt jobbigt... Tur jag har världens bästa pojkvän, vänner & familj, annars skulle jag aldrig någonsin orka med det här! Ni är guldvärda!♥♥


Kommentarer
Postat av: You know;)

Jaegå

2012-09-21 @ 03:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0