I miss you every second without you!

Lördag idag och jag sitt hemma i släckt rum utan sällskap... Blev inget att vara med älsklingen igår... Han hade helt enkelt inte någon ork och sånt får man ta, trots jag saknar honom så otroligt mycket... Tillbringade min kväll i stallet tillsammans med underbara vänner istället. Inte helt fel det heller!

Idag steg jag och Linnea upp kvart över 7, for till stallet 8 där vi lämnade Linnea och snabbgjorde alla sysslor. Sen red jag en fin häst! Hem käkade lunch sen tillbaka igen och red bästa Nessa som var kanonrolig att rida idag! Riktigt laddad och på hugget hela tiden, var även toppenväder så det hade inte kunnat bli så mycket bättre idag. Red hem med ett brett leende på läpparna!

Nu ska jag försöka hitt någon att umgås lite med, om inte det ladda hem en film och bara sitta och mysa i min ensamhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0