Freeeedaaaaag!!!

Gud som jag har längtat!!! Genomgång av ekvationer på matten nu, typ lättaste ekvationerna jag varit med om... Idag är det i alla fall äntligen fredag och idag bär det av till Luleå med Linnea och ponnysarna. Var i stallet till halv 10 och duschade ponnyn och packade igår. En hel del packning blev det vill jag lova. Men men, det kommer det vara värt i slutändan!

Hade även dressyrlektion som gick lite sådär, missade hela framridningen och kom in direkt i skänkelvikningarna vilket inte var någon stor hit... Stannade kvar och jobbade lite galopparbeten och hon var riktigt trevlig på slutet, finaste snuttan! Men nu ska jag börja jobba lite, ni får ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0