Everything feels so right

Veckans första dag avklarad! Första "riktiga" specialidrotten idag, vilket gjorde att dagen fick en liten extra skjuts. Skolan gick riktigt fort, skolfoto var även inblandat där. Fy, hatar verkligen att så och le framför någon främling, nej ursch!

Efter det blev det hem en snabbis då jag käkade osv, sen bar det av till tandläkaren... Börjar känna mig gammal nu, har alltid haft fina tänder varit där en minut sen har jag fått fara, men nu låg jag på den där tandläkarstolen i drygt en halvtimma! Därav bekräftat att jag har tre mini hål i två tuggtänder... Bokat in tre stycken nya besök, där av ett av en läkare som ska kolla på min käke som värker oerhört mycket ibland...

Men sen fick jag i alla fall tillbringa kvällen med min bästa! Blev fim mys hemma hos honom, kom hem för ca en halvtimma sedan.

Tillbringade även hela min helg tillsammans med älsklingen, där av 1 månads dag i lördags. Med glimten i ögat kan den där pojken verkligen överraska en, så sjukt glad att just jag får tillbringa mina dagar med honom. Utan honom skulle jag nog bryta ihop totalt för tillfället!

Linnea kom även hit igår, mycket prat, sällskap i stallet, grillat hos henne på kvällen sen hem till mig igen och det blev bland annat hårfärgning, behövdes till dagen skolfotografering!

Men bjuder på lite bilder från helgen, sen väntar sängen!
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0