Everything feels so right with you!

Torsdag idag = Fredag IMORGON!!!!! Vill ha helg nuuu...

Skolan idag gick rätt fort, sovmorgon till halv 11, en lektion sen lunch. Efter det hade vi halvklass två timmar sen slutade vi. Rätt chill!

Efter det åkte jag till stallet där det var dags för dressyrträning. Duktig ponny som har gått rätt hårt nu i två dagar så det blir något lugnt imorgon. Var på stallet rätt länge efter åt, sen åkte jag förbi älsklingen på vägen hem. Tre dagar sedan jag träffade honom sist, känns som en vecka sedan... Skulle kunna tillbringa varenda sekund med honom, alla sekunder utan honom är som att leva inom fyra väggar, allt känns så oerhört ensamt... Stannade i alla fall där i kanske en halvtimma. Massa prat skratt och annat, trots han går mig på nerverna jämt så får han mig ändå lyckligare än jag någonsin skulle bli av något annat.

Nu blir det att sussa kuden några timmar, vi hörs förhoppningsvis imorgon!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0