Every breath without you is a pain...

Detta måste vara den jobbigaste dagen någonsin i mitt liv... För första gången på två år måste jag tänka "Vilken dag är det jag ska till stallet nästa gång?" Det finns inget måste längre, det finns inget det här vill Nessa ha, jag måste till Nessa... Varje andetag utan henne gör så fruktansvärt ont, orkar just och pass stå på benen, äter som en gris, dricker som en dinosarie... Känner mig som en daggmask, sladdrig, äcklig och gått i tusen bitar men lever ändå...

För er som inte vet så hade jag Nessa bara på foder och nu lämnat tillbaka henne för att själv gå vidare och lära mig nya grejer.

Måste bara få tacka alla underbara människor som stöttar mig igenom den här smärtan. Utan er skulle jag aldrig palla med det här. Sen vill jag självklart tacka Carro och Eva som har gett mig den här möjligheten att låna den här ponnyn i hela 3år! Det måste ha varit de bästa åren i mitt liv... Ni är guldvärda!

I just wanna hold you in my arms...

Kommentarer
Postat av: Hannah Mattsson

du klarar de här tove!

2012-09-25 @ 15:28:53
URL: http://teamha.blogg.se
Postat av: alma

Ledsen för din skull, men du klarar dehär!

Blev rent ledsen själv då jag alltid sett er tillsammans som min förebild, jag har följt er länge och ofta tänkt att så duktig vill jag också vara en dag. Sen har jag nog varit en liten bit avundsjuk på nessa, i mina ögon var hon alltid fin och min önskan har så länge varit att få sitta på henne en dag även om jag vet att de aldrig kommer hända. Lycka till med allt Tove!:)

2012-09-25 @ 21:39:10
URL: http://www.bananpalm.blogg.se
Postat av: wilma

Du är så himla stark Tove,Du kommer klara av detta.
Vi är MÅNGA som finns o stöttar dig<3<3

2012-09-25 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0