Butterflies

Sitter på skolan även denna gång. Håller på med en rapportbeskrivining och är i stort sätt klar med min del eller vad man ska säga. Finns inte så mycket att skriva om i en inledning, hehe...

Efter skolan ska jag möta Linnea på stan och köpa mig ett par nya jeans, välbehövligt om jag får säga det själv! Sen ska vi till fällbäcken på äventyr och ikväll kommer föhoppningsvis älsklings pojken. Behöver verkligen vara med honom lite innan helgen då den ska spenderas i Luleå. Nessa får en välfötjänad vilodag idag, hon har gått som ett spjut på senaste så mamma ska dit och ta hand om henne idag.

Vi hörs kanske senare beroende på hur mycket jag hinner sitt vid datorn. Men ni får ha det så bra tills vi ses/hörs igen, sköt om er! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0