23 September 2012

Längsta dagen i hela mitt liv... Började med att jag steg upp rätt tidigt, åkte till Kågedalens Ryttarförening där jag såg på alla fina ponnyekipage och träffade massor med underbara vänner, så synd att man sällan träffar de någon annan stans än i stallet... Innan jag åkte där ifrån kramade jag om väldens bästa Julia, men denna gång är det endast en vecka kvar tills vi ses igen, kan inte bli bättre!

Åkte med Olivia från tävlingen hem till ridskolan där jag passade på att motionera Nessa direkt. Blev en lång och jobbig tur, många tårar rann nerför mina kinder... Mer om det får ni veta imorgon...

Kvällen har jag tillbringat hos älsklingen för att ränsa tankar och komma bort från allt ett tag. Helt sjukt vad någon kan betyda så mycket för än, han lyckas alltid få mig på bättre humör, hur dåligt jag än mår så finns han alltid där och lyckas jämt att få mina mungipor att långsamt glida uppåt till ett leende. En sånn som han borde alla få ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0