19 September 2012

Det är onsdag idag, sitter på skolan och gör inte så mycket speciellt. Stannade hemma igår då jag inte alls kände mig kry, sprängandes huvudvärk och magont, hela kroppen kändes allmänt hängig... Försov mig även igår, så det var väl passande att det var just igår och ingen dag då jag kände mig pigg och fräsh! Huvudvärken sitter i än idag men lite får man väl härda.

Idag ska jag i alla fall motionera Nessa lite lätt ute i skogen och imorgon blir det hoppträning. Mamma rörde lite på henne igår på hoppbanan och då hade hon varit lite extra pigg än vanligt, så tror hon fortfarande är lite hoppsugen trots hon har hoppat hela helgen!:)


1 April 2012 - Hoppmeeting hemma, duktig ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0