You make me whole

Sitter nu i min sängen och funderar lite, väntar på mat, är så sjukt hungrig. Veckan går i alla fall sjukligt sakta, den här dagen har känts som två dagar minst, känns helt enkelt som tiden står till. Imorgon har vi sovmorgon sen en lektion och efter det slutar vi. Känns som en sån dag behövs just nu!

Ikväll åker jag möjligtvis till älsklingen, kanske stannar där över natten, vore mysigt, hatar att sova själv... Men men, ska skriva klart engelskan nu sen tror jag maten är klar snart, vi hörs!


- Hyffsat nytagen bild på pappas kristallgrotta! (oredigerad)

Kommentarer
Postat av: william

låter som en mysig kväll:D

2012-10-24 @ 19:00:53
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: johanna

kolla mitt senaste inlägg,har du några.......................

ta inte den frågan på bloggen seriöst, haha :)

fin blogg:)

2012-10-24 @ 19:19:36
URL: http://www.johies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0