You dance in to my heart like a melody

Skolan idag är ju inget jag kan klaga på, en lektion som började halv 11 är ju inte helt fel. Vaknade hos älsklingen så gick från honom just före 10, kom till skolan, hade svenska sen gick jag och Matilda till subban och käkade. Hur gott som helst! Efter det gick vi en snabbis på stan sedan följde hon mig till vårdcentralen. Efter det fikade vi, for hem till henne, myste med hundarna, åt lunch sen körde vi till stallet.

Hade dressyrlektion idag och jag fick finaste Lady Melodie. Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar den där ponnyn alltså, en riktig Tove ponny. Så kul för man märker verkligen när man gör rätt och när man kommer åt henne och det blir så sjukt kul att rida då. Har ingenting att klaga på efter dagens ridpass. Min sits är påväg tillbaka till sitt rätta jag, ända minuset nu är min vänstra hand som lägger sig ner hela tiden, typiskt! Blir hårdträning på den kommande veckorna!

Men nu, en bild på finaste Lady och med den säger jag godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0