You are everthing I need

Onsdag idag, har inte sovit speciellt bra i natt, magen har spökat hela natten... Men men. Idag ska jag i alla fall ränsa lite i mitt rum, det ser ärligt ut som en soptipp, sen ikväll ska jag på BodaBoo med fina vänner, kommer dö av skräck, är så himla rädd för utklädda människor, tycket det är jätteobehagligt...

Igår var jag och såg Paranormal Activity 4 på bio med Linnea och Matilda. Så sjukt mycket roligare att se på bio än hemma, när det hände något tvärt skakade typ hela biosalongen. Brukar i vanliga fall inte bli så rädd men blev det på bion, ska lätt se fler skräckisar där. Mycket mer spännande än hemma!

Men nu ska jag öka takten lite, vi hörs senare.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0