Tisdag

Underbar start på dagen, suttit och tagit det lite lugnt med datorn i knät såhär på morgonen, ska alldeles strax ta cykeln ner till skolan med ett tons packning... Det här med skoldator är kul men i längden är det mest jobbigt och frakta den fram och tillbaka hela tiden, speciellt så man har idrott också...

Sen ikväll är det upp på hästryggen lite. Ska få prova Agnes superfina CurSir, ska även rida honom imorgon och sen åker hon iväg på prao i Strömsholm och sen ska hon på lite fler ställen och så ska jag få rida honom någon dag i veckan, hur kul som helst, så som jag saknar hästryggen.

Men nu ska jag snabbkolla så jag har packat alla grejer till skolan, vi hörs senare! :D


- Fina Agnes och CurSir(Sören)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0