Three weeks...

Saknaden är på tok för stor... Påminns varje dag, på ett sätt känns det bra att tänka på min fina, men samtidigt är det en oerhörd saknad och många tårar bränner bakom ögonen... Men glädjas av alla fina minnen denna ponny gav mig, kan inget annat än att le när jag tänker på dem.

Dagen har bestått av skola, tandläkaren, dans på friskvårds och film mys med Matilda efter skolan. Har varit en rätt okej dag förutom vädret och morgonen. Började först att jag snosade lite för länge och fick bråttom till skolan... På vägen dit vart jag först lite blöt av regnet, sen ännu mer blöt för att min stänkskärm på cykeln var sne och sen jätteblöt när en bil jävel skvittrade vatten över HELA mitt högra ben... På skolan var det iskallt och det gjorde inte saken bättre.

Efter det har dagen varit helt okej, borrade och lagade ett hål i tanden för första gången i mitt liv. Inte alls så farligt som jag trodde. Ilade bara lite grann sen ekade allt gnissel från borren och slipen i hjärnan, hör det typ fortfarande. Huvva, men överlevde gjorde jag i alla fall och det är huvudsaken!

Matilda for ganska nyss hem och nu ska jag ta och göra lite läxor.  Kommer förmodligen inte hinna blogga något mer ikväll, men ni får sova gott. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0