Önskelista 2012

Känner mig ganska klar med min önskelista för i år, hade jag haft en häst hade det funnit sååå mycket mer grejer jag velat ha. Men ett par bruna stövlar och den bruna Charles Owen Leather Ayr8, mums! Oranget schockemöhle har jag alltid velat ha men har inte kunnat ha ett då jag haft en "orange" ponny... Sen en Iphone 4s eller 5 skulle inte heller vara helt fel! Vet att det är länge kvar till jul, men jag brukar komma på min önskelista veckan innan så det känns ganska bra att vara ute i god tid i år. Men får jag inget av det här så är pengar ett mycket bra allternativ, för då kan man ju spara till dessa saker!

Kommentarer
Postat av: Elsa- en fälttävlansryttare

Fin blogg! Kolla gärna min och glöm då inte lämna en kommentar!

Ha en bra dag!:)

2012-10-11 @ 14:24:31
URL: http://ezzaaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0