Måndag

Började dagen med att avboka mitt tandläkar besök då det var en rid för käken inte själva lagningen och min käke känns bra nu vilken den inte gjorde då jag bokade tiden.

Så hade sovmorgon till 10:35 då hade vi teknik, sen var det lunch efter det hade vi fem minuters engelska sen fick vi sluta. Då kilade jag och Matilda till Wayne´s Coffee där vi fikade och drack iste, supermysigt! Sen blev det lite shopping som ni kanske såg i inlägget innan. Valde även ett par bågar till mina blivande glasögon så snart ska jag vara utan synfel!

Ikväll blir det att vara med världens finaste pojkvän så uppdateringen lär nog inte blir bättre än såhär idag. Men ni överlever. Sen är jag så sjukt glad att det är så många som hittat hit till min blogg, trodde aldrig att jag skulle få såhär många läsare själv, ni är guldvärda, det blir så sjukt mycket roligare att blogga när ni verkar uppskatta bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0