Love at first sight

Uppdateringen har blivit allt sämre och sämre på senaste, får ta och skärpa mig. Under helgen har det inte hänt så mycket. Jobbat på stallets hopptävlingar både lördag och söndag, sov där över natten dessutom, supermysigt! Sov hos älsklingen inatt och var där till ca halv fyra idag då jag for till optikern och beställde linser som förhoppningsvis kommer innan helgen. Sen nu ikväll cyklade jag och mamma till ridhuset och kikade på en eventuell medryttarhäst som föll mig rätt bra i smaken, var rolig att rida osv. Så känns lovande, ska och hälsa på i stallet där den står på söndag och sen får vi se hur det blir, just nu känns det rätt positivt! :']


- Falsterbo strand 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0