Känslan av närhet...



Medans jag väntade på att vi skulle få utfodra idag passade jag på att smita in hos Lady och bara mysa ett tag. Saknar känslan av närhet, närhet av någon speciell, när det känns som djuret förstår en, en känsla som jag jämt fick med Nessa. Lite den känslan fick jag idag. Stod och kramade Lady länge och hon bara stod där som ett ljus samtidigt som jag kände tårarna bränna bakom ögonen. Precis samma känsla som när jag kramade Nessa just innan hon for... Nessa hade något speciellt, något som gjorde att jag älskade just henne, och lite så känner jag med Lady också. Det finns något speciellt där inne, något som jag inte riktigt kan sätta fingret på, något som gör att jag gillar henne lite extra.

Fina Lady Melodie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0