I'm nothing without you

Hela dagen har jag tillbringat med älsklingen. Vi har mest myst framför någon film eller liknande, tog oss även en sväng upp till maxi vid tretiden kanske? Kom hem vid åtta ikväll och då blev det ännu mer mys, denna gång i soffan med mamma och pappa. Vi såg filmen Take Shelter, helt okej, dock extremt dåligt slut då jag tycker filmen borde fortsatt lite till, men men, alla filmer slutar ju sådär...

Imorgon blir det tidig morgon, ska vara på stallet kvart i åtta för teori sen blir det ett lååångt hål då vi inte behöver någon tid till att duscha osv då vi inte har någon ridning. Sen kanske vi slutar tidigare än vanligt dessutom. Men skönt att slippa stress för en gångs skull i alla fall.


- Dagens tankar har gått till min underbara saknade vän, så tomt utan dig...

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Va med & tävla om 2 stycken STOCKHOLM HORSE SHOW biljetter på min blogg i samarbete med horsemeup.se!

Tävlingen avslutas 26 Oktober (fredag)

http://agnessan.blogg.se/2012/october/bloggtavling-stockholm-horse-show.html#comment

Kram Agnes Åberg www.agnessan.blogg.se

2012-10-21 @ 23:47:29
URL: http://agnessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0