Huvudvärk...

Kom hem från stallet för drygt en timma sedan, Sören var riktigt trevlig idag, lite stel i musklerna från igår men det släppte ganska fort. Det har var sista gången jag red honom innan Agnes kommer hem. Ska dessutom inte rida förän på måndag... Fast minns inte om det var då det var teori på specialidrotten för i så fall är det mer än en vecka tills jag får rida igen, hur ska jag klara mig och vad ska jag göra nu? Ska i alla fall dit onsdag och torsdag då jag har teori på torsdags lektionen sen har jag utfodring på onsdag.

Men nu ska jag försöka bota min ajaj huvudvärk genom att sova lite och drömma mardrömmar om tandläkar besöket imorgon... Känner redan hur borren ilar... Buhuu.... :'''( Men nu ska jag ta och sova. Godnatt alla underbara läsare!♥

- Bild från Falsterbo strand, 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0