Godmorgon!

Lördag idag och har ganska precis vaknat och ska ta och äta lite lunch och efter det ska jag och motionera Susannes fina häst Hera. Perfekt när det är sånt här underbart väder ute, ska bara ta mig en lugn uteritt och ränsa tankarna lite, måste ju passa på när jag har tillfälle. Konstigt nog är det faktiskt uteritterna jag saknar mest med att ha häst, på ridskolan rider man ju bara i ridhuset om och om igen, fattar inte hur de andra inte blir less. Man missar ju så mycket då.

Men men, nu ska jag klä mig och öka farten lite så jag blir klar innan middagen så jag kanske kan hitta på något ikväll. Men vi hörs senare, kram!


- Bild på mig och Hera från i somras!

Kommentarer
Postat av: wilma

Håller helt klart med dig,uteritt äger<3

2012-10-20 @ 16:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0