Blä, blä, bläääää.......

Sitter just nu och räknar matte, prov imorgon, känns hyffsat bra faktiskt, inte lika nervös som förra provet i alla fall, detta är ändå till och med bara ett test som tur är. Börjar vara lite less nu, vill bara få det här överstökat! Men men, inte mycket kvar nu.

Men är inte alls på bra humör annars, efter skolan idag upptäckte jag att jag fått urinvägsinfektion. Hade det typ hundra ggr förra vintern och har man fått det en gång är det tydligen lätt att få det igen. Verkligen inte roligt då man jämt måste akut till toan och fast man egentligen inte vill för det gör så sjuuuuukt ont. Sånna här sjukdomar borde inte få finnas, plågar en ju bara...

Nu ska jag smyga till köket och se om jag hittar något mumsigt sedan ska jag ta mig en snabbdusch och efter det blir det slutspurten på kapitel 3 - geometri! Heja heja, vi hörs imorgon!


- Veronica Maggio, stadsfesten 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0