8 Oktober 2012

Började dagen med specialidrott där jag fick rida fina Lady Melodie. Så kul att rida henne igen, har inte ridit henne sen vi sommarjobbade i somras, så det var lite kul. Inte bara lite, hade gärna kunnat ställa in henne i min privatbox och ha henne för mig själv några veckor, gillar verkligen den där ponnyn, både i ridningen och i hanteringen. Extremt söt är hon också!

Sen på skolan hade jag och Matilda endast två lektioner efter specialidrotten, hur skönt som helst, så vi sprang på stan en snabbis under lunchen, på passade jag på att böja mina bågar så nu ligger de stilla på näsan. Sen efter vi slutade gick vi hem till mig där det bakades kladdkaka och såg på Williams Lista. Han måste seriöst vara roligaste ungdommen i norrland!

Nu ska jag bara äta något litet sen ska jag byta om till hästkläder igen sen åker jag till stallet och motionerar fina CurSir igen. Vi hörs senare! (A)


- Bild från när jag skrittade LadyM till hagen i somras!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0