15 oktober 2012

Sitter på skolan nu och vill ingeting annat än att fara hem just nu, känner mig bara allmänt tung i huvudet och deprimerad, vill hem och sova men sen ska jag och motionera Sören också. Kanske bara blir något lätt, han gick ändå riktigt bra på slutet igår. Vi ser helt enkelt hur det slutar. Kanske hinner sova någon timma innan middagen, kanske känner mig lite piggare efter det i så fall...

I morse var det specialidrott igen, fick bästa Lady! Dock var hon inte med på noterna idag, förstod inte riktigt och då stängde hon av och gjorde lite som hon själv ville. Trots det var hon fin stundvis, men det vart bara lite jobbigt för hjärnan idag. Men det kan ju inte jämt gå bra så vi får ta nya tag nästa gång!

Igår... Blev det heldag i stallet fram till middagen! Efter det skyndade jag mig hem, duschade och åt middag. Efter det körde jag till älsklingen och bara myste, såg på film osv. Så himla skönt att få en sån kväll, som jag saknat honom. Skulle helst vela dela varenda sekund i mitt liv med den pojken, sjukt underbar trots han är lite konstig ibkand, men det är väl därför jag älskar honom, inte som alla andra!

Men nu slutar den här lektionen så jag ska skynda mig till nästa lektion, ni får ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0