13 Oktober 2012

Har storfrämmande av världens bästa Julia. Vi har precis legat och degat i min säng med datorerna hela kvällen och ska alldeles strax krypa till kojs. Hela dagen har jag spenderat med denna person och jag kan säga att det är ingeting att klaga på. Attans att hon bara ska bo så långt borta...

Dagen har i alla fall tillbringats på ridhuset där vi har kikat på massor av fina ponnysar, stannade även kvar en stund efter tävlingarna och kikade när Julias låtsasmamma red sin häst som hon tagit med upp till oss över helgen. Åååh, hatar att se massa andra rida, träna och tävla... Vill ha en egen nu!

Men men, nu ska jag ta och krypa ner under täcket och dela några sista meningar med min fina vän, måste ju passa på nu medans hon är här.

- Fyra dagar utan älsklingspojken känns som en evighet, tur jag får träffa honom imorgon!♥

Kommentarer
Postat av: wilma

Belagar verkligen det som hänt Nessa:(
Men ni var super fina tillsammans o ni kommer alltid finnas kvar som minnen<3

2012-10-14 @ 18:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0