10 Oktober 2012

Började dagen med att vakna bredvid väldens finaste, tillbringade även gårdagens kväll med honom, kunde inte ha blivit bättre. Efter jag satte mig på cykeln till skolan och precis lämnat min underbara pojkvän började dagens värsta del... Första lektionen gick bra, rasten till andra lektionen fick jag den värsta mensvärken jag någonsin haft, kunde inte andas normalt så for hem när det var en kvart kvar av lektionen... På vägen hem avled jag typ, kändes som magen skulle sprängas inombords... Kom hem och tryckte full dos av både ipren och alvedon, kröp ner under två täcken och datorn på magen för att få upp värmen.

Förens nu en timma senare har det äntligen börjat släppa, helt slut, känns som jag sprungit två mil typ... Andingen är fortfarande hackig och magmusklerna har typ domnat... Någon läsare som har samma problem, vad gör ni för att slippa det? Äter ni P-piller eller har ni någon annan lösning? Tacksam för svar...


Kommentarer
Postat av: Fanny

Har precis samma problem hörrödu, har börjat med diclofenac som är muskelavslappnande (receptbelagt dock )och sedan Alvedon till den, funkar prima!:)

2012-10-10 @ 20:20:50
Postat av: Maja

Får också sådan mensvärk att jag inte vet var jag ska ta vägen. Det enda som funkar för mig är ett varmt bad och Alvedon.

2012-10-11 @ 21:48:09
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har inte haft mens på över ett år med mina p-piller, cerazette :) hade hemsk mensvärk förut men ingenting nu

2012-10-12 @ 12:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0