Wendy

Red Wendy för andra gången idag. Ska nog börja rida henne 1-2ggr i veckan eller liknande. Gick riktigt bra idag för att vara andra gången. Tycker det går så sjukt fort när jag rider stor häst... Alla gångarter är så stora gemfört med ponnyernas på ridskolan. Nessa hade ju ganska stora för att vara ponny men den känslan har jag ju som tappat under månaden utan henne. Men fick både känna på Wendys bra sidor och även dåliga sidor idag. Hon är så grymt känslig för ljud och ganska tittig. Men på slutet gick det riktigt bra faktiskt! :D

Ska rida henne på fredag igen och då ska jag försöka fixa film eller bilder! Vad säger ni om det? ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har en tävling på min blogg, vinn snyggt schabrak och få en länk! :) www.pageryd.blogg.se

2012-11-08 @ 17:26:36
URL: http://pageryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0