Tandläkaren, besök nr.3

Var hos tandläkaren för tredje gången i år och lagade sista hålet... Typiskt jag som aldrig haft hål, alltid haft jättefina tänder ska helt plötsligt få massor med hål... Men nu var sista gjort i alla fall, ska dit om ett halvår igen, blääää, hatar tandläkaren...

Efter jag varit hos tandläkaren skyndade jag mig hem igen, känner min inte riktig kry idag... Vaknat flera gånger i natt och fått suruppstötningar och idag känns jag allmänt omtumlad och fryser mer än någonsin... Sitter med två täcken, one piece, tjocktröja under den och ändå fryser jag... Tur jag bakade kakor igår då har jag i alla fall något att trösta mig med... Saknar pojkvännen dessutom...


- Fina girls♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0