Specialidrott

Idag på specialidrotten fick jag rida Floyd! Alla hade ponnyer så det var ganska kul, men ännu roligare var det när jag fick rida Floyd! Red honom mycket på innan jag började rida Nessa, för drygt 3år sedan så det var ju ett tag sedan. Idag är Floyd 27år men det kan man verkligen inte tro då han är pigg, framåt, mycket egen motor och inte alls speciellt stel eller liknande. Visst är han lite lat i bakbenen men vilken ridskolehäst över 20års åldern är inte det? Tyckte i alla fall att det gick bra, fick nästan bara beröm av instruktören och det var kul för han var inte alls som jag minns honom, skulle lätt kunna rida honom fler gånger. :)


- Bild som jag tog på Floyd år 2008 kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0