Skratta bäst du vill, du har bara gjort mig ännu starkare, det glädjer mig!


Toppendag förutom att jag är förjävla arg! Sovmorgon till halv 11, en lektion sen slutade halv 12 då jag kilade till optikern och kollade synen med linserna. Vilket slutade med att jag ska få ännu mer styrka på högra ögat då jag fortfarande ser suddigt och musklerna slappnar inte av helt och hållet. Sen ikväll blir det hoppträning känner mig riktigt taggad! Sen imorgon kommer världens bästa Julia!!!!!! Förövrigt vill jag säga att jag har världens bästa vänner och jag fattar inte hur ni står ut med mig, ni är guldvärda!


Idag har jag lärt mig: Sluta bry dig om vad andra tycker, har någon sett din dåliga sida kan ryktet spridits. Men so what? Varför ska jag bry mig när det är jag själv som känner mig bäst?

Kommentarer
Postat av: vildblomma.blo.gg

du tar så många fina bilder :)

2012-11-22 @ 16:54:37
URL: http://vildblomma.blo.gg/
Postat av: -

Tove, tycker att du såg ovanligt fin ut på den där bilden :S Vet inte riktigt men jag tror det kan vara frisyren :)

2012-12-02 @ 01:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0