Natti

Stannade hemma från skolan idag... Min urinvägsinfektion har blivit värre och jag hade så ont i morse så att jag började gråta... Fjolla, men ärligt, det gjorde hur ont som helst och smärtan gjorde mig så sjukt illamåenda så jag trodde jag skulle svimma ett tag... Men åkte till vårdcentralen och kollade prover och det var inte alls många bakterier, men de har skickat proverna till umeå för att kolla ordentligt om jag ska få någon medicin eller liknande. Hatar det här!

Imorgon ska jag i alla fall försöka ta mig till skolan om det inte är som in morse... Har W imorgon också, blir dock bara promenad då snuttan ömmar i ryggen, snälla låt det vara något tillfälligt... Hon flyttar förövrigt till ridhuset på Fredag, kan inte bli mer perfekt! Sen imorgon kväll efter jag varit hos W ska jag till ridhuset och träna till luciashowen, vill så gärna berätta men det får jag inte...

Nu ska jag ta och sova, borde sova för länge sen då jag är så förkyld som jag är dessutom, allt på samma gång... Men det är väl lika bra det och slippa vara lite sjuk hela tiden!

- Min fina ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0